Nyheder

Deltag til vores årlige årsmøde, hvor vi sammen sætter kursen for Benløse Gymnastikforening. Årsmødet er en vigtig begivenhed hvor vi vil vælge vores bestyrelse, godkende det foregående års regnskab og drøfte kommende aktiviteter i foreningen.

Vi ønsker at meddele, at Formand Elna Sørensen ikke vil stille op til genvalg, og træder derfor tilbage som formand for foreningen. Vi opfordrer alle til at deltage i årsmødet og vise Elna stor taknemmelighed for hendes store indsats. Selvom Elna træder tilbage som formand, vil vi stadig have glæde af hendes engagement i bestyrelsesarbejdet, særligt indenfor Krolf.

Dagsorden er:

2. Beretning fra Formand Elna Sørensen
  3. Gennemgang af regnskab og budget
  4. Behandling af indkomne forslag
  5. Valg af bestyrelse. Formand Elna Sørensen modtager ikke genvalg. Der vil være mulighed for alle medlemmer at stille op til bestyrelsen. Vi ønsker at indstille Charlotte Sørensen til kandidat til formandsposten. På valg er også bestyrelsesmedlem Lillian Jonesen som modtager genvalg.

Hvis du har forslag, du gerne vil have behandlet på mødet, skal du sende dem til Elna Sørensen senest 2 uger før mødet på elnasorensen@mail.dk

Alle medlemmer i Benløse Gymnastikforening er hjertelig velkommen til at deltage på årsmødet. HUSK at tilmelde dig, så sørger vi for lidt at spise og drikke.

Vi takker vore sponsorer