Nyheder

Gymnastikafdelingen har haft endnu et godt 2023 år, med en stigning på over 50 medlemmer, hvilket bringer det samlede antal på 700 medlemmer. Dette vidner om et bredt udvalg af tilbud og dygtige instruktører, der skaber en positiv atmosfære. Aktiviteterne spænder fra mor-far-barn hold til gymnastik for ældre, herunder også CrossGym, step, pilates, yoga og meget mere. Særlige initiativer som ManPower for mænd og hensyntagende gymnastik er også blevet godt modtaget. Den årlige lokalopvisning viser resultatet af de mange træningstimer, hvor der er god stemning og opbakning fra tilskuerne.

Foreningen tilbyder også stavgang samt Krolf hvor nogle krolfere har opnået gode resultater og endda vundet Danmarksmesterskabet.

I 2023 blev der også afholdt en række vellykkede aktiviteter såsom Lyserød Lørdag og Marathon-Cross til fordel for Kræftens Bekæmpelse, hvor der blev indsamlet over 8000 kr. Desuden deltog foreningen i Danmarks Motionsuge ved at åbne op for alle hold i uge 41.

Året 2024 startede med udskiftning af formanden for Benløse Gymnastik, hvor Elna Sørensen efter mere end 30 års tjeneste stoppede som formand, men fortsætter sit engagement i gymnastikudvalget. Den nye formand, Charlotte Sørensen, er klar til at føre foreningen videre samtidig med at gymnastikudvalget bygger videre på de gode tiltag der allerede er i gang.

Vi ses til lokalopvisning den 16. marts 2024 i Benløse hallen.

Hold i dag
Vi takker vore sponsorer