Fitness er for alle – prøv selv!

Søndag den 27. januar kl. 12.00-16.00 holdes der Fitness Tryday i med smagsprøver på forskellige fitnessaktiviteter.

Har du lyst til at komme i gang med at træne? Eller måske prøve en anden form for træning, end du er vant til?

Så er det oplagt at hoppe i træningstøjet søndag den 27. januar og tage til Fitness Tryday i Benløse Hallen, hvor du kan prøve om fitness er noget for dig.

Det er Benløse IF Gymnastik og Benløse IF Motion som står bag arrangementet, der holdes samme dag i foreninger med fitness landet over.Udover at give deltagerne en sjov dag og nogle gode træningsoplevelser, håber vi, at endnu flere får lyst til at dyrke fitness i foreningen. Foruden at give smagsprøver på vores fitness, vil vi nemlig gerne vise, at vi er en forening med plads til alle.

Dagens program

Dørene åbner kl. 12.00

Besøg Benløse IF Motion hele dagen i det flotte motionscenter

12.10 Ballroom Fitness

Ballroom Fitness er dans som motionsform. Konceptet bygger på de traditionelle danse fra "Vild med dans" men uafhængig af en partner. Dans gør godt for din holdning, dit humør og ikke mindst din kondition og motionsformen er for alle!

12.50 CrossGym

CrossGym udfordrer dig og giver dig styrke og kondition som ingen anden motionsform. CrossGym er et sammensat træningskoncept med fart over feltet og høj intensitet. Du bruger både din egen krop og forskellige velkendte og alternative træningsredskaber i øvelserne, der er simple og varierede. Du kæmper kun mod dig selv, og dermed er du sikker på, at modstanden og sværhedsgraden er den helt rigtige.

13.30 Zumba Fitness

Få smil på læben og sved på kroppen til skønne latinamerikanske toner. Pulsen kommer op, og vi danser med hele kroppen. Alle kan være med uanset bevægeevne og konditon.

14.10 Step

Her skal ingen være skræmte for at deltage - vi opbygger stille og roligt en stepserie, - trin for trin, så vi til sidst er supergode og kan skrue op for tempoet. Mange trin går igen uge efter uge men serierne vil aldrig være ens.

14.50 Yoga Fitness

Vi slutter Fitness Tryday af med dejlig yoga. Denne form af yoga er for alle - unge, ældre, rolige som rastløse
Åndedrætsøvelser, bevægelse, en masse positive ord og billeder som din krop kan suge til sig.

Du skal bare møde op i noget behageligt træningstøj (fx shorts, tights, T-shirt) og medbringe et par indendørs sko og eventuelt en vandflaske.

Tag hele familien med! I ”Børne-hjørnet” kan ungerne mase og boltre sig sammen med vores gymnastikinstruktører i mens de voksne dyrker fitness. I kan møde instruktører og høre mere om alle vores muligheder i Benløse Gymnastik & Motion. Vi byder på en kop kaffe eller kildevand undervejs.

Du kan læse mere om Fitness Tryday her;
Vi takker vore sponsorer