Hvad banker dit hjerte for....

Har du lyst til at være med?
..... når vi lørdag d. 7. marts 2020 samler ind til Hjerteforeningens vigtige hjertesag. Vi afholder en aktiv dag for hele familien i hjertets tegn.

Kom og løb eller gå en tur på 2, 5 eller 10 km. Efter løbet er der frugt og vand. Der kan købes kaffe og kage.

Vi afholder lotteri om 2 billetter til middag og HjerteGalla lørdag d. 21. marts 2020. Dette transmitteres på TV2 Charlie.

Prisen er 100,00 kr for voksne, børn gratis - alle indtægter går ubeskåret til Hjerteforeningen. Det hele foregår ved Asgårdshallen i Benløse. Borgmester Henrik Hvidsten kommer og holder tale og turen sættes i gang ca 12.30.

I Hjerteforeningen kæmper vi for det hjerte, der slår i os alle. Hjerteforeningens lokalafdeling vil også være til stede på dagen.

Vi har brug for din støtte og håber, du vil være med.
Vi takker vore sponsorer